Okolo řeky Jihlavy Multi-Cache

Hidden : 6/5/2021

Tato mulikeš určená především cyklokačerům, má za cíl provést vás po části cyklostezky Jihlava-Třebíč-Raabs a ukázat vám její krásy. Na trase dlouhé asi 34 km Vás čeká 10 zastávek, na kterých najdete kovové štítky s čísly, z kterých spočítate podle vzorce ukrytí finální krabičky. Trasa je naplánovaná tak, aby jste se z cíle na start mohli pohodlně vrátit vlakem z Krahulova do Malého Beranova.

Na úvodních souřadnicích v Malém Beranově je i první stage - 1. Komín. Štítek s číslem A hledej na hromosvodu dole u země.

Po cyklostezce směrem na Luka dojedete k 2. Petrovickému mlýnu kde u rozcestníku na pařezu je číslo B.

Pohodovou stezkou podél řeky, přes Luka,přijedete k železničnímu 3. Podjezdu u kterého na smrku uvidíš číslo C.

Dokopce a z kopce, projedete Bítovčice a dál stezkou. 4. U chaty na pařezu  je číslo D.

Kso chce navštívit zříceninu Rokštejn, odbočí vpravo dál po cyklostezce. Ostatní mohou pokračovat zkratkou dál podél řeky, po červené značce až k 5. Pumpě kde na slabším modřínu je číslo E.

Cesta dál vede přes Brancouze okolo koupaliště na 6. Rozcestí kde je na elektrickém sloupu štítek s číslem F.

Dále pokračujte po červené, kde vytlačíte kopec kolem chatek a můžete pokračovat přes ves Číchov a po silnici ke 7. Křížku a na jednom z kaštanů najdete číslo G.

V Přibyslavicích se napojíte zpět na cyklostezku a u odpočívadla na sloupku číslo H.

Pokračujte po stezce přes Petrovice kolem řeky ke 9. Skále a na mladém dubu je číslo I.

Podél řeky už je to kousek k 10. Padrtovu mlýnu. Na stromě na turistickém značení je poslední číslo J.

Všechny čísla už tedy máte a můžete začít počítat.

N 49° (A * C * E * G + I) /1000

E 015° (B*D*F + H*J) /1000

A hurá na finále!

Zpět se můžete vrátit vlakem z Krahulova.