Pramen Sokoli hnizdo Mystery Cache

Akim-cv: Vzhledem k neustálemu kupčení ve velkém s finálkami nejen mých keší kačerem Berunda posílám všechny své mysteri keše do archivu.

Hidden : 11/1/2013

Pramen Sokolí hnízdo

Úvodní souřadnice Vás dovedou k jednomu z mnoha pramenů, kterými jsou svahy Bezručova údolí doslova posety. Tento pramen se jmenuje "Sokolí hnízdo". Pramen se nachází v levém svahu Bezručově údolí v blízkosti stejnojmené, na skalisku stojící osamocené chaty v nadmořské výšce 571 m.n.m. Umístěním spadá do katastrálního území Bečov.
K prameni vede vcelku nevýrazná pěšina odbočující z hlavní silnice mezi opěrnou zdí a skalkou u II. Mlýna, která se za první zatáčkou otevře v lesní cestu aby se po pár stech metrech opět téměř ztratila. Na rozcestí se vydáte mírně vpravo do kopečka, až vystoupáte pod romantickou chatu, kterou si pěkně prohlédněte a pokračujte po cestě dále vzhůru. Na rozcestí se dejte vpravo a po pár metrech budete na dáším rozcestí a opět vpravo rovnou za nosem ke keši. Pokud budete chtít navštívit pramen tak seběhnete kousek dolů podél elektrického vedení až němu.
U pramene bývá hrneček, který vybízí k napití a tak se zde můžete i osvěžit po "náročném" výstupu a stejnou cestou se vraťte na cestu.
Nechoďte až k chatě a nerušte tak soukromí majitele.

V dobách kdy zde nestála chata , tu byla proslulá vyhlídka, ze které byl vidět 3. mlýn ve své původní kráse a též nezapomenutelné výhledy na protilehlý svah s osadou Suchdol. Dnes je z tohoto místa vidět hráz Křimovské přehrady.

Keš najdete na:
812 811
986 619

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Při ukládání zpět se ujistěte, že keš je umístěna stejně jako když jste ji vyzvedávali.

Akim.cv
LOVU ZDAR!

Uy vqn wva npry avx Bey vcr eb