Procházka kolem Ohře 2 Multi-cache

johny0100: Končíme.
Děkuji za pěkné logy a FP.

Hidden : 4/4/2019

Procházka kolem Ohře 2

​​​​​​Napadlo mě  vytvořit procházkovou serii kešek  podél Ohře. Chodím tudy často, a protože tady na té cyklostezce je kešek málo, rozhodl jsem se jich pár přidat.

Cestou můžeme potkat:

Doubský most :

Doubsky most je silnicní most pres Ohri v Karlových Varech, spojuje ctvrti Doubí a Tašovice.

Most je 76,5 metru dlouhý a 11 metru široký.

Vybudován byl roku 1966 a rekonstruován v roce 1999.

Restaurant Stohlnhof-Aich

Objekty výletní restaurace Stahinhof jsou zaneseny ve starých mapách již v roce 1826. Celý okolní prostor se nazývál Stahlův dvůr a k těmto několika stavením majitele Ottomara Schmidlo poblíž rybníčku,  který je zde funkční do dnešní doby,  vedla z Tašovic hlavní stezka pro povozy. Ta pokračovala ta pokračovala dál do údolí Antona Steidla,  dnešní zadní části chatové oblasti,  kde se rozdělila na stezku okolo potoka nahoru ke statku Schmalenhof do zadní části obce Hory,  a nebo pokračovala lesní cestou dál do Svatošských skal.

K výletní restauraci Stahinhof vedla tehdy pěší cesta ze Dvorů podél řeky, a prakticky kopírovala dnešní cyklostezku od Doubského mostu,  a z dolních Tašovic kolem řeky,  dnes u Brodu.  Za skalním masivem odbočila nahoru po lesní pěšině okolo skalní sloje s vlhkým skalním pramenem. Zajímavostí je i to,  že v poválečných 50.letech se pokoušeli horliví tašovičtí funkcionáři německý nápis napsaný na skále odstranit, což bylo v té době i u mnoha dalších německých nápisů zcela normální,  to se jim však nepodařilo.

Keška je pohodová procházká multina pro pro pěší a i pro cyklisty.

Trasa je dlouhá 2,3 km.

Keška má 11 zastávek (stagí), u každé stage odpovíte na jednoduchou otázku a tím se dostanete až do finále.

N 50° 12.(A+B+C+D+E+F) * (G+H+I+J+K) - 184

E 012° 48. (K+J+I+H+G) * 9 + (9*7)+ 148

Kešku dobře maskujte!!!

H oeíml cbq xnzrarz ARMNCBZRA FV BCFNG OBAHFBIÉ PÍFYB!