Feratkanje na Lisco Traditional Geocache

Hidden : 3/12/2017

Plezalnih delov je 123 m, prehodov 245 m, skupna dolžina je torej 368 m. Predviden čas, potreben za hojo po poti, je 40 min.

Opis dostopa:

Do parkirišča pri izhodišča planinske poti nad vasjo Cerje je možen dostop po asfaltirani cesti iz Sevnice. Iz Sevnice v prvem krožišču zavijemo levo proti Planini pri Sevnici. Po okoli 5 km v Krakovem pri Vinski kleti Mastnak zavijemo levo proti Lisci. Držimo se desno (odcep nad kapelico) in po 3 km pridemo do vasi Cerje, kjer nad hišo z naslovom Podgorica 22, 8290 Sevnica parkiramo na urejenem parkirišču pri vodnem zajetju, kjer je tudi večja informativna tabla. Hoditi začnemo desno ob gozdu naprej po asfaltirani cesti, ki se kmalu konča in nadaljuje kot makadamska cesta, po nekaj deset metrih zavijemo levo v gozd (ob odcepu je večja skala z markacijo ter smerna tabla). Po dobrih 10 minutah hoje pridemo do izhodišča zelo zahtevnega (zavarovanega) dela planinske poti.

Opis poti:

Del poti, opremljen z varovali, je sestavljen iz 5 raztežajev (delov, varovanih z jeklenico, nameščenimi klini, stopi) skupne dolžine 123 m. Posebnost poti je, da lahko iz vsakega težjega dela sestopite in ga obhodite po lažji poti. Pot je opremljena z novejšo tehniko, večjimi razmiki in manjšo napetostjo jeklenice ter amortizacijsko zanko.

Težavnost:

Ocenjena težavnost (po stopnji težavnost za zavarovane plezalne poti – ferate) je povprečno B/C, zadnji raztežaj med D/E.

Opozorila:

Pred vzponom preverite zahtevnost poti in čim bolje ocenite svoje sposobnosti in izkušnje. Za vzpon priskrbite ustrezno obvezno varovalno opremo, ki jo tudi znate uporabiti.

Obvezna oprema: čelada, plezalni pas in samovarovalni komplet, ustrezna planinska obutev; Priporočamo tudi uporabo rokavic!

Sestop:

Sestop priporočamo po lažjih planinskih poteh z Lisce (mimo cerkvice Sv. Jošta, čez skalce ali po t.i. Pastirčkovi poti, ki vodi mimo izhodišča zavarovanega dela zelo zahtevne planinske poti.