KRKONOSSKE CASOVKY - Hnedy vrch Wherigo Cache

Hidden : 5/29/2016

Related Web Page

KRKONOŠSKÉ ČASOVKY – Hnědý vrch

Cyklistické wherigo pro všechny milovníky výzev, zpracované jako vrchařská časovka.

Keš je zasazena do oblasti pod Hnědým vrchem. Tato 1207 metrů vysoká kóta je součástí Liščího hřebenu a leží jihozápadně od Pece pod Sněžkou. Dominantou vrchu je 30m vysoká rozhledna, u které je cíl časovky.

Časovka je typ závodu, kde o vítězi rozhoduje dosažený čas. Ve vašem případě bude dosažený čas rozhodovat o tom, zda si budete moci odlovit tuto keš.

Čeká vás trasa dlouhá 5,5km, během které nastoupáte 460 výškových metrů. Časovka začíná u Terénního informačního střediska v Černém dole a její cíl se nachází u rozhledny na Hnědém vrchu. Časový limit pro úspěšné zdolání tohoto závodu je stanoven na 55 minut.

Cartridge:

Cartridge začíná zónou „Předstart“. Při jejím dosažení se vám aktivují zóny „Start“ a „Cíl“. Hra vás poté navede na začátek trati. Po vjezdu do zóny „Start“ se vám spustí čas. Časomíra funguje na principu systémového času. Díky tomu běží čas na všech přístrojích stejně rychle. Během závodu se každých 5 minut ozve orientační zvukové znamení pro váš lepší přehled, jak dlouho už jste na trati. Jakmile dosáhnete zóny „Cíl“, čas se vám zastaví. Pokud dojedete časovku v limitu, aktivuje se vám zóna keš.

Hra byla otestována na různých typech přístrojů a na většině fungovala bez potíží. Jediný drobný problém se vyskytuje u přístroje Oregon 450. Pokud se chystáte hrát wherigo na tomto přístroji, klikněte sem pro doplňující informace.

Mapa časovky:

Pro podrobnější náhled na trať závodu kliknětě přímo v listingu na mapu časovky.

Itinerář časovky:

Předstart

Nacházíte u terénního informačního střediska v Černém dole. Zde můžete provést poslední předstartovní kontrolu. Z předstartu se na start časovky dostanete po modré turistické značce.

Start

Start časovky najdete asi 100m od střediska za cedulí Krkonošský národní park. Do časovky vyrazte od cedule. Po několika metrech, při dosažení startovní zóny, se vám rozběhne čas.

Berghaus

Po 1,1km od startu dorazíte k rozcestí u Hornické stezky Berghaus. Zde pokračujte rovně, stále po asfaltové cestě.

Odbočka na Kolínskou boudu

500 metrů od Berghausu narazíte na odbočku doprava ke Kolínské boudě. Vy pokračujte stále rovně.

Cihlářka

Po dalších 750 metrech dorazíte k boudě Cihlářka, kterou minete a budete pokračovat stále dál do kopce.

Odbočka u Hrnčířských bud

350 metrů od Cihlářky narazíte na rozcestí, které se nachází v oblasti zvané Hrnčířské boudy. Na tomto rozcestí se dáte vlevo a budete tak pokračovat po modré turistické značce. Na tuto cestu je turistům a cyklistům vstup povolen, takže se nenechte odradit zákazovou značkou.

Rozcestí u Míru

Za 200 metrů přijedete k rozcestí u boudy Mír, zde odbočte vlevo.

Pod Lesní boudou

900 metrů od Míru naleznete rozcestí Pod Lesní boudou. Zde pokračujte rovně k Lesní Boudě.

U Lesní boudy

Lesní boudu minete po vaší levé ruce a přijedete na rozcestí U lesní boudy. Na tomto rozcestí pokračujte vlevo.

Odbočka k rozhledně

600 metrů od posledního rozcestí dorazíte k odbočce doprava, která vede do cíle k rozhledně.

Cíl – Hnědý vrch

Nyní vám do cíle zbývá necelý kilometr. Štěrková cesta vás dovede až k rozhledně na Hněděm vrchu, kde je cíl časovky.

Zóna „Cíl“ začíná několik metrů před rozhlednou. Je dostatečně veliká, takže její dosažení není problém. Při vstupu do ní, se časomíra sama automaticky zastaví a ukáže se vám dosažený čas. Pokud váš čas nepřesáhne limit 55 minut, hra vám řekne, kde máte hledat Keš.

Výsledková listina:

23. MiroslavRouta 53:41 28.7. 2017
24. Rozbad 54:04 5.8. 2016
25. vojtimir 54:05 5.8. 2016

Vámi dosažený čas prosím připište do svého logu. Časy všech závodníků jsou zaznamenávány v této výsledkové listině.

Doporučení:

Než vyrazíte do terénu, pečlivě si prohlédněte na mapě a v itineráři, kudy vede trasa časovky. Na trati je několik rozcestí, kde je potřeba vědět, kam správně odbočit. Hlavně se jedná o oblast kolem Hrnčířských bud. Toto místo si ohlídejte, ať při závodě neváháte, nebude na to čas.

Časovku doporučuji absolvovat na horském případně trekingovém kole. Cesta není na silničku příliš vhodná. Kolo si před výšlapem pečlivě zkontrolujte.

Pokud se na zdolání keše chystáte ve více lidech a zároveň si nikdo z vás nevěří na individuální pokoření stanoveného limitu, můžete časovku pojmout jako štafetu. Počet členů a rozdělení úseků je samozřejmě na vás, jen do logu pak nezapomeňte zapsat všechny účastníky štafety i dosažený čas.

Upozornění:

Rozhodně nezkoušejte časovku zdolat za pomoci jiného dopravního prostředku než kola! Trať se nachází v Krkonošském národním parku, kde je pochopitelně omezen provoz motorových vozidel. Do těchto míst mohou vjet pouze dopravní prostředky s povolenkou od správy KRNAP. Respektujete prosím tento fakt, jinak vám může hrozit pokuta a hlavně dojde ke znehodnocení základní myšlenky této keše.

Série KRKONOŠSKÉ ČASOVKY:

Tato keš je zařazena do série KRKONOŠSKÉ ČASOVKY, nezapomeňte si proto ze zadní strany logbooku opsat bonusové číslo, které bude potřeba k zisku originálního dárku, o kterém si můžete více přečíst v listingu Bonusové keše.

Další keše ze série:

Bonusová keš:

Bonusová keš uzavírá celou sérii KRKONOŠSKÉ ČASOVKY. K jejímu odlovení není zapotřebí úspěšně absolvovat všechny časovky ze série, ani mít k dispozici jejich bonusová čísla.

Bonusová čísla z jednotlivých keší můžete vyměnit za památeční triko, které vám bude připomínat boj s krkonošskými kopci. Více informací se dozvíte v listingu bonusové keše.

CWG:

Ve finálni schránce se mimo jiné nachází i malá CWG směnárna. Vejdou se do ní dvě kolečka, měňte fér a tím udržujte stabilně tento počet. Směnárnu ze schránky neodnášejte, není na výměnu!

Bylo vyrobeno také CWG věnované speciálě této keši. Na kolečku je vyobrazena rozhledna na Hnědém vrchu.

Poznámky:

6.6. 16 - Schránka umístěna do terenu. Obsah: logbook, tužka, odměna pro FTF, CWG směnárna + 2xCWG