Kolem prehrady Multi-cache

geojezdec: Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodl kešky, které jsou u Boskovic a jsou složitější na údržbu nebo mají opakovaně nějaký problém archivovat. Důvodem je můj čas, který chci věnovat jiným věcem.

Multina určená pro horské nebo trekingové kolo.Projedete se kolem celé vodní nádrže Boskovice Melkovským údolím a přes Mojetínský kras zpět.

přehrada

Cyklomultiny jsou nejméně oblíbený druh keší. Proto jsem se rozhodl udělat takovou pěknou ani ne 20 km projížďku,s celkovým převýšením 450 metrů,určenou pro celou rodinu.S případnou návštěvou okolních keší si můžete udělat pěkný cyklovýlet.Hodí se i pro pěšáky,až na ten tříkilometrový úsek po silnici.Je možné ji absolvovat i v obráceném pořadí.
Na úvodních souřadnicích se nachází parkoviště u westernového městečka,bezplatné.Vyrazíme odtud,po vyšlapání mírného kopečku se hned u cesty nachází keš Westernové městečko.Na rozcestí se vydáme  po žluté turistické značce směr Vodní nádrž Boskovice (cykloztezka 5226).Tato část úseku bude po dešti blátivá.

stage 1:ve spodní části infotabule vyhledej článek Mlýnská cesta.Počet mlýnů v tomto článku= A (tučným písmem)
Potom se vydáme po cyklostezce č.5226,pojedeme kolem multiny Vratíkovský kras.
Pozor silnice!Jeden ze dvou silničních úseků,délka 3,3 km.Na tomto úseku nic nehledej,dávej pozor na auta!!!
Po příjezdu do obce Vratíkov se vydáme za křižovatkou vlevo po cykloztezce č.5226.Až do Melkova trasa kopíruje trasu multiny Melkovské údolí.

stage 2: jsou tu dvě zákazové dopravní značky,vyber tu,na které je zobrazeno číslo= B
Po projetí melkovským údolím se vydáme vlevo a stoupáme po silnici asi 700 metrů,potom odbočíme vlevo na cykloztezku 5028 a dorazíme na

stage 3
křížek u cesty: uvedený měsíc úmrtí= C
Poté můžete odbočit na nedelekou keš Mojetínský kras a pokračujeme dále po cykloztezce na

stage 4: rozcestník: první číslice vpravo dole na cedulce umístěné nejvýše= D

FINÁLNÍ SOUŘADNICE:

49°29.(A+B-C)(C+D-B)(B-D)
   16°41.(A+B-D)(A+B-2C)(C-B+D)

Závorky mezi sebou nenásobíme.Ciferace ABCD=1

Možnosti občerstvení na trase jsou omezené.Ve všední dny potraviny v obci Vratíkov(otvírací doba),po návratu ve westernovém městečku (otvírací doba).Nebo zajet do města a vybrat si z nějaké boskovické restaurace.
Pokud si berete svačinu s sebou: na trase se nachází 2 altány,kde si můžete oddechnout a posvačit,viz waypointy.
Odkaz na GPX soubor zde.
Odkaz na stránku s trasou bikemap nebo cykloserver .

Za námět na cyklomultinu a betatest moc děkuji Xichťákovi a Hejlíkovi.