Najdi krtecka Letterbox Hybrid

Hidden : 2/4/2013

Čeká vás procházka (samotná keš přibližně 4 - 5 kilometrů) Krčským lesem. Cestou potkáte sovu, ježka a myšku, tedy zvířátka, která znáte z večerníčku o Krtečkovi. Znalost oblasti je samozřejmě výhodou, ale není nutná, stage logicky navazují. Keška je zaměřením vhodná i pro rodiny s dětmi, pro menší děti je doporučeno vzít kolo nebo odrážedlo. Keš je vhodná i pro terénní kočárek, ne pro městské golfky. Je lepší na kešku jít ve skupině. Nedoporučujeme lovit v noci. Náročnost je spíše o hledání, cestou vás nečekají žádné šifry. Pokud je více sněhu, než obvyklých pražských 5 centimetrů, odlov prosím odložte. Pro odlov se vám bude hodit: papír, tužka, papírové desky, něco na azimuity (buzola, navigace nebo chytrý telefon s aplikací), pro jistotu si vezměte i magnet (pokud bude vše na svém místě, nebudete ho potřebovat). Pokud budete mít s nějakou zastávkou problém, přečtěte si raději hint.

Nedaleko úvodních souřadnic (na nich nic nehledejte) je bohužel již vyschlá studánka jménem Habrovka. Najděte ji (není třeba se prodírat zarostlým porostem, stačí odbočit u výchozích souřadnic z cesty doprava (pokud stojíte ve směru do kopce) do lesa a vydat se údolíčkem kousek nahoru, studánka je po pravé straně. Pomůže vám fotohint. Dobře si prohlédněte ceduli, která je nad studánkou na stromě. Najděte třetí slovo na třetím řádku a spočtěte počet písmen daného slova. Od této hodnoty odečtěte jedničku a máte číslo X. Sudé číslo X si poznamenejte, budete ho potřebovat později. Od studánky se vraťte zpět na úvodní souřadnice.
Nyní se vydejte nahoru po zpevněné cestě. Hned na první křižovatce odbočte na další zpevněnou cestu, která stoupá směrem doprava nahoru. Jděte po ní. Po přibližně 300 metrech dojdete na rozcestí. Zleva i zprava se připojují lesní pěšiny. Před vámi vpravo je strom se dvěma červenými pruhy označující hranici Přírodní památky Údolí Kunratického potoka. Na tomto místě uhněte doprava a držte se neznačené cestičky lesem (pozor, může to klouzat). Zhruba po 150 metrech dojdete na rozcestí. Odtud pokračujte směrem nahoru doprava. Po chvíli dojdete na asfaltovou cestu (je značena zelenou turistickou značkou). Po pravé ruce budete mít několik menších smrků a pařez (je jich tam víc, ale pouze jeden je ten správný). V něm najdete instrukce pro další cestu. Pokud nebudete vědět, kam vyrazit po vyzvednutí indicií, dejte se po asfaltové cestě doprava, tedy přibližně směrem na západ a držte se turistické značky. Jednotlivé zastávky nejsou blízko od sebe, pokud tedy po 200 metrech nenajdete další zastávku, nepanikařte a pokračujte v hledání. Stačí se pečlivě dívat, kudy procházíte. Jednotlivá místa na sebe logicky navazují, nebudete se vracet.

Pokud půjdete v týmu, vezměte si prosím pouze jeden papír. Laminovanou verzi ponechte na místě. Bude-li ve schránce méně než 5 papírů s instrukcemi, napište to prosím do logu, ať tam stihneme dodat nové. Děkujeme. Také se k jednotlivým zastávkám chovejte ohleduplně, ať vydrží i pro ostatní. Pokud budete mít s něčím na trase problém, klidně zavolejte nebo pošlete sms na 737461486, ozveme se, pokud to bude možné. Jestliže pouze jdete na finální souřadnice, které jste někde získali a trasu jste neprocházeli, pomoc od ownerů nečekejte. Díky za pochopení. Ostatním přejeme příjemnou procházku, plnění úkolů a hledaní.

Krteček v keši je trackovatelný :-)

Za betatest děkujeme ptacopyskovi, taxoftovi a Vlsilhavemu.

Fgntr 2: Hiavge gehoxl. Cbhmvwgr fbih, nyr arebmroverwgr wv. I CRGpr wr uvag. Fbih uyrqrwgr zrmv CRGxbh n gehoxbh h bmanprar irgir. Fgntr 4: Uyrqrwgr yvfgrprx f zlfxbh.