TDK - Lesni rybnicek Mystery Cache

Hidden : 7/17/2010

TDK (5) - Lesní rybníček
Následující popis cesty je součástí putování za pokladem v Orlích skalach. Podrobnosti a seznam všech waypointu najdeš v listingu keše TDK (Tajemství Dobrých kamarádu) GC27JBJ . Tvá cesta sem vede přes známá místa:

Křížový vrch GC27JBC
Bysterský důl GC27JBD
Skála setkání GC27JBH
Pavoučí jeskyně GC27JBE

Lesní rybníček
... Od Pavoučí jeskyně nahoru, přes hřeben kopce přejdi až k pastvině. Pak vpravo okrajem lesa a cestou již známou k lávce a srubu dřevorubeckému dojdi.

Po silnici vpravo, proti proudu Račího potoka se dej. Po chvíli za potokem stavení několik uvidíš. Jdi až k místu, kde cesta přes most kamenný ke stavením odbočuje. Ty však po silnici pokračuj dál ještě 130 kroků, až silnice doprava zatáčeti se bude. Před zatáčkou tou naopak vlevo odboč, kde v průseku lesa hráz rybníčku snadno již uvidíš.

Kol rybníčku vždy stromy zvlaštní rostly a větvemi svými radovánky skoků vodních nám poskytovaly. Dnes již není tu voda tak čirá, jak bývala. Našel jsem tu strom, jež jistě udiví Tě, ač nově na břehu rybníčku vyrůstá. Smrk s kmeny mnohými, jež schránku dobře chrání. As neviděn byl taký smrk mnohokrát, kdy tolik kmenů z jediného kořene k nebi vyrůstá. Kmeny spočítej a za indícii J dosaď.
Pro cestu další pak dle rovnosti indícií několik potřebných vypočti:
K = J - I
L = J + I
M = J - G
N = J + G ...

Od Lesního rybníčku pokračuj dál směrem na Polní kovárnu - GC29KXT .

O Lesním rybníčku
Podle deníku býval rybníček místem bouřlivých vodních her dětí z nejbližšího okolí. Tehdy se Dobrým kamarádum zdál být mořem, kde sváděli pirátské bitvy na vorech a skákali do vody z větví stromů. Dnes by se asi divili, jaká je to malá špinavá louže. V době našich táborů, byl rybníček ještě místem, kde se člověk nebál osvěžit. Použil jsem toto místo i když s původním hledáním cesty do Orlích skal nemá přímou souvislost. Najdeš tu kontrolní keš a důležitou indícii. Původní zpráva byla totiž uložena na místech dnešního soukromého pozemku, který takto elegantně obejdeme.

Rady na cestu
Lovíš na vlastní nebezpečí!!!
V noci a v zimě lov nedoporučuji.
Oblast kolem Jíveckého (Račího) potoka je chráněným výskytištěm bledulí. Prosím netrhat, neničit, neškodit a chránit!!!

Fzex f xzral zabulzv, wrm fpuenaxh qboer puenav...