Garciema mežs, jura un daba Multi-cache

Pohatu Nuva: just archived

Hidden : 10/16/2009

Size: Size:   large (large)

Slepnis ir liela izmera, un tas ir ierakts zeme, bet smiltis janonem nost tikai maza augšeja kartina un tas bus redzams. Slepni var atvert no saniem tatad jums slepnis bus jaizcel no smiltim un kad liksiet atpakal parbaudiet lai tas butu labi noslepts. LUDZU NOLIECIET SLEPNI TA KA UN TUR KUR TAS BIJA IEPRIEKŠ. Slepni atrodas pildspalvas, logbooks, un daži sikumi apmainai.

Garciema mežs ir liels un skaists. Tas ir pie juras, un tur ir daudz skaistu pauguru, tapec es šeit izveidoju Multi slepni. Jums bus mazliet japastaiga un jaatrod slepnis. Var braukt ar riteni, bet tas bus sarežgitak. Viss, kas jums ir nepieciešams, ir KOMPASS un ŠIS APRAKSTS. GPS nav nepieciešams. Sakuma koordinates no kurienes jums bus jasak pastaiga ir N 57 05. 941 E 024 11 248. Nu tad lai jums veicas!
Sakuma ejiet 70 solus DR virziena pa celu. Tad ZR virziena 40 solus lidz ieraudzisiet kupicu ar trubu vidu. Talak 50 solus ZR virziena lidz kokam, kuram ir loti izteiktas saknes. 9 solus Z virziena. Tad redzesiet taku pa kuru ejiet leja 70 solus. Tad pagriezieties ZR virziena un ejiet pa taisnstura atklatu ierobežojumu lidz galam. Tad ejiet ZR virziena 100 solus lidz ieraudzisiet kaut ko koka. No tas ejiet Z virziena 60-70 solus un jus redzesiet celu. Pagriezieties DR virziena un pa celu ejiet 140 solus. Tad pagriezieties ZR virziena un ejiet 100 solus lidz kreisaja puse ieraudzisiet atklatu mazu kalninu. No kalna gala ejiet ZR virziena 160 solus un tad jus ieraudzisiet diezgan stavu smilšu kalnu. No ta 60 solus R virziena un tad 80 solus ZR virziena. Pec tam jus redzesiet mazos kocinus, kuri ir viens pie otra. Ejiet iekša un Z virziena noejiet 200 solus. Tad jus redzesiet loti izteiktu koku pie kura ir ari skudru pužni. Ejiet 70 solus ZR virziena uz kalna pusi un augša jus atradisiet zeme ieraktu traktora riepu un mazliet nostak ugunskura vietu. No riepas dodieties ZA virziena 18 solus lidz celinam. Tad pa celinu leja lidz pamanisiet mazliet lielaku celinu, kurš ved taisni preti jurai. Ejiet pa celu lidz galam. Tad Z virziena ejiet 70 solus lidz konstrukcijai. Izskaitiet betona klucus un no ta summas atnemiet vienu nost. Ciparu neaizmirstiet, jo tas velak noderes meklejot slepni. Pec tam ejiet atpakal pa celinu no kurienes jus nacat, bet nekapiet lielaja kalna. Turpiniet iet pa celinu uz priekšu gar kalna malu un nekur nenogriezieties. Pec smilšainas vietas turpiniet iet pa celu un jus redzesiet atkal kaut ko koka.. Turpiniet iet pa celinu uz priekšu lidz pirmajam lielajam krustojumam, kurš sadalas uz daudzam pusem, bet jums jaturpina iet uz priekšu. Tad bus izvele iet pa labi vai pa kreisi, bet jums jaiet pa labi un tur bus taisna taka, kurai apkart ir mazi kocini. Ejiet lidz galam un kapiet augša pa saknaino kalna taku, tad augša izmantojiet doto skaitli un saciet meklet slepni. Slepnis ir 10 m no ta cipara kurš jums bija jaatceras. Uz slepna ir daži zari. Ludzu zarus atlikt ta ka tie bija.

KOORDINATAS: N57 06 ABA
E024 11 AEB
A- Kas atrodas uz koka pec 100 metriem? No varda burtu summas atnemiet 6 un tas bus cipars A.
B- Kas atrodas uz koka otraja reize? No varda burtu summas pieskaitiet 2 un tas bus cipars B.
E- Ievietojiet to ciparu, kurš jums bija jaatceras! Tas bus cipars E!

Ceru, ka jums patiks un izbaudisiet dabu un skaisto mežu. Komentaros, ludzu ,neizplustiet un nepasakiet neko lieku priekša. Daži apzimejumi: