Bosc del Gerdar Traditional Geocache

Hidden : 8/22/2009

El Bosc del Gerdar és un bosc preciós d'arbres molt alts i impressionant per la seva bellesa i per la tranquil.litat que s'hi respira. Aquesta ruta és de poca durada, és un passeig per aquest bonic paratge entre el Pallars Sobirà i la Vall d'Aran. Per arribar-hi , des de la vall d'Àneu agafarem la carretera en
direcció al port de la Bonaigua. Al cap d'uns 10 minuts veurem un trencall a mà esquerra que ens indica el "Bosc de Gerdar". Seguim la carretera un parell de kilometres. Passarem l'alberg del Bosc de Gerdar i a l'esquerra i uns quants metres més endavant trobarem un aparcament que és on deixarem el cotxe.
Des de l'aparcament veurem un cartell que indica el camí per entrar al a vall de Cabanes, nosaltres NO agafarem aquest. Just a l'acabar la barana de l'aparcament surt un altre sender. Aquest és el nostre i es el inici d'una caminada circular molt bonica cap els Plans de Breviari i el Pas del Coro amb vistes a les Planes de Son , però nosaltres tan sols caminarem uns tres-cents metres fins a creuar el Riu de Cabanes per un pontet de fusta, es cache es troba molt aprop.
Si seieu una estona en silenci, contemplant el bosc ,potser podreu veure algun Follet que us mira amb ulls encuriosits darrera d'una roca coberta de molsa.

Nota: podeu veure el temps que hi fa AQUI