Graudescales Traditional Geocache

Hidden : 8/13/2005

El cache es troba al Berguedà. Prop d'una ermita Romanica del segle X, Sant Pere de Graudescales.

------Gracies al RamonrRamon sembla que el cache està reparat. Moltes gràcies per la col·laboració. 19/08/14-----

Per arribar fins a Sant Pere de Graudescales ho podeu fer de dues formes i amb dues dificultats diferents.

Opcio 1:

Desde Berga, amb el cotxe agafeu la carretera que porta a Sant Llorenç de Morunys (Bv-4241). Al punt
N 42º 06.867' E 001º 42.508' (entre el Km 19-20 despres de la indicació d'un camping) trobareu un camí a ma esquerra, allà és on podeu deixar el cotxe per als que vulgueu caminar, els que us hi arribeu en 4x4 també podeu contiuar amb ell. Haureu de creuar un pont i seguir el camí tot recte fins a Sant Pere. Les vistes desde són realment impressionants i durant tot el trajecte veureum la serra de Busa al davant.
Aquesta opció és una mica mes complicada, per la dificultat del camí tot i que es pot fer sense problemes, son aproximadament 3,5 km desde on hem deixat el cotxe.

Opció 2:

Desde Berga agafeu amb el cotxe la carretera C-26 que porta a Solsona. Avanç d'arribar a Naves, trobareu un trencall a
N 41º 59.767' E 001º 38.942, i s'ha anar en direcció Vall d'Ora, la Selva i Sant Pere de Graudescales.
Aproximadament a 11.6 Km, en aquesta carretera, el camí comença a ser de terra en el punt N 42º 05.145' E 001º 40.635', Aqui es on podeu deixar el cotxe o seguir amb ell (tota mena de cotxes) el camí es molt planer i és l'opció més fàcil.

El Monestir, Del segle X el trobem a
N 42º 06.137' E 001º41.345'.

El cache esta amagat en unes roques molt grosses que hi ha, el trobareu al punt N 42º 06.145' E 001º 41.284'.

Dins Trobareu: Cache Log, llapis, goma, tirites, estel, gomes cabell, mini llanterna, mosqueto rellotge llanterna, xumet.

Esperem que us ho passeu molt bé en aquesta excursió i en la recerca del nostre primer cache.