HROBKA LOUPEŽNÍKA BONIFÁCE Letterbox Hybrid

Hidden : 5/1/2020

Size: Size:   large (large)

HROBKA LOUPEŽNÍKA BONIFÁCE

Tato keš je volné pokračování naší keše SMARAGDOVÉ SKÁLY GC4MAE6 . Píše se rok 2020 venku řádí covitová pandemie. Jediné co se dá dělat, je sedět doma, maximálně se projít do přírody. Využil jsem tento čas, abych se něco více dozvěděl o loupežníku Bonifácovi. Podařilo se mi nalézt obrázky, které by vás mohly dovést až k Bonifácově hrobce. Část cesty jsem již objevil a proto přikládám fotografie a popis cesty. Snad budete mít více štěstí a dokončíte mé hledání. Buďte velmi opatrní budete se pohybovat v oblasti, kde je mnoho vysokých skal a je i kam spadnout. Na keš nikdy nechoďte sami,vše je jen na vlastní nebezpečí! K odlovu této keše není nutné mít odlovené SMARAGDOVÉ SKÁLY. Prosíme vracejte vše s opatrností do původního stavu ať nezkazíte radost dalším nálezcům. Pokud si vezmete něco z pozůstalosti po Bonifácovi, určitě zde také něco zanechte. Fotografie, které budou napovídat k odlovu budou mazány. Děkujeme a UŽIJTE SI TO! KOPCOLEZCI4

Na úvodních souřadnicích se vydejte jihozápadním směrem po lesní cestě ca. 100m Zde narazíte na odbočku směrem do kopce. Po pravé straně by jste měli vidět tento dvojsmrk.

Pokračujte dále směrem do kopce.

Dále přijdete na rozcestí, zde se dejte doleva

Cestu přejděte a stoupejte stále stejným směrem do kopce wink přibližně 300m k HINTOVNÍKU.

POZOR!!! dobře se dívejte ať nepřehlédnete PAŘEZOVNÍK HINTOVNÍKenlightened

Před posedem se vydejte doleva!

Signál GPS ve skalách hodně kolísá a proto zaměření stage je opravdu jen orientační.

Používejte hlavně svoji intuici a nápovědu!