Cestovatelská 1 - ČR Mystery Cache

KočičáciZlín: Zde to nemá význam, krabičku pořád někdo kradl, asi jsme byli někomu trnem v oku...
Bonus z této keše je: _ L _ _ _ _ D _ + _ _ Y _ _ _ _ _ _ _ S

Hidden : 4/21/2018

Jednou se Jura Kočičák podíval na turistickou mapu a uviděl Žleby u Ameriky. Poté dostal nápad a tak jsme pro vás vytvořili tuto krátkou cestovatelskou minisérii. Doufáme, že se vám krátká procházka lesem bude líbit.

Na výchozích souřadnicích kešku pochopitelně nenajdete. Zkuste mrknout, zda vám neporadí zápisky paní Kočičákové:

Využili jsme dovolenou a předpověď hezkého počasí k poznávání naší krásné země. Od pondělí do středy jsme se toulali na severu, pak jsme se přesunuli na východ – na Moravu, kde jsme výletovali a lovili kešky až do soboty. V neděli jsme se vrátili domů a relaxovali jsme. Paní Kočičáková si vede deníček se zápisky z cest a výletů a v rámci odpoledního odpočinku si napsala k výletu tyto krátké poznámky:

Pondělí - dorazili jsme do obce Chodouny. Cesta byla únavná a celkem dlouhá. Přesto jsme se ještě v podvečer vydali na procházku ulovit místní multinku. Poté jsme se zastavili na večeři v místní hospůdce. Překvapila nás nabídka nealko nápoje z obilných klasů. Chuť byla přesně taková jako barva – už nikdy více.

Úterý - v úterý jsme navštívili Liberecký kraj, konkrétně město Česká Lípa. Zdrželi jsme se zde celý den, přestože jsme to původně neplánovali. Ulovili jsme spousty keší, v místním IC jsme nakoupili pár turistických suvenýrů a konečně jsem se dozvěděla, jak se nazývají „zuby cimbuří“ – jsou to stínky. Zajímaly nás ale pouze ty nad branou s povytaženou mříží, nikoliv ty na věžích. Na geokontě nám naskočila spousta bodíků a jsme zas o něco chytřejší.

Středa - předpověď počasí tak úplně nevyšla, ale letní deštík nemohl naši náladu pokazit. Dojeli jsme až nedaleko Chlumce nad Cidlinou, a to do Olešnice. Poté co se počasí umoudřilo, vyrazili jsme na pár keší po Olešnici. Cestou jsme minuli několik olší, které nejspíš daly jméno celé obci. A nevíme, jestli to bylo tím, že bylo po dešti, ale v pozadí se zapadajícím sluncem vypadaly opravdu jako ze zlata.

Čtvrtek - ráno jsme poměrně brzy vstávali, obloha byla opět jak vymetená. Severní Čechy byly fajn, ale chceme se podívat i k nám na Moravu. Vracíme se tedy na východ naší země. Cestou děláme několik kratších, ale i delších zastávek. Celkem to vyšlo na osm kešek, návštěvu zámku apod. Však nespěcháme, máme dovolenou. Na Moravu přijíždíme až k večeru. Kousek od Drahanovic parkujeme a rozděláváme stan, který jsme nakonec ani nepoužili. Bylo tak teplo, že jsme spali pod širákem a usnuli při počítání hvězd nad Drahanovicemi.

Pátek - včera jsme strávili téměř celý den v autě, a tak to dnes nijak nepřeháníme. Pár kešek, dobrý oběd, odpoledne strávené s dcerkami na hřišti a páteční den končíme v obci s hezkým názvem – Kojátky. Je to opravdu vesnička na konci světa. Projít ji celou nedalo tolik námahy, ulovili jsme místní křížkovou tradičku a pokochali jsme se několika růžemi zlaté barvy kvetoucími poblíž.

Sobota - poslední den výletu, zítra se vracíme domů. Jsme unavení, ale spokojení. Přestože bychom zvládli ten kousíček dojet domů, končíme ve vesničce Vrbka a rozbíjíme stan poblíž potoka. Jsme věrni názvu obce – stan rozbíjíme opravdu pod několika větvemi statné vrby. Celý výlet jsme si opravdu užili!!!

N 49° 11.PoÚtSt
E 017° 41.ČtPáSo

NEZAPOMEŇTE SI OPSAT BONUS!
POZOR, JE TROCHU NEOBVYKLÝ!

_ _ _ _ _ _ _ _ + _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Až posbíráte všechny bonusy, budete moct logicky vydedukovat jediné možné číslo.
Je možné, že budete muset použít připojení k internetu, abyste se k tomuto číslu dostali. Záleží na vašich vědomostech.
Číslo je možné ověřit u kešky Cestovatelská – BONUS
Prosím, nevyzrazujte nikomu toto číslo, ani jednotlivé bonusové části!!!

UPOZORNĚNÍ!!! V terénu budete potřebovat k odlovení bonusu připojení k internetu. Souřadnice bonusové keše vám sdělí ověřovač u bonusové keše poté, co sesbíráte bonusy a vydedukujete správné číslo.