Moravska brana II - c.3 Multi-Cache

Hidden : 6/12/2016

Moravská brána je od pradávna významnou komunikační spojnicí Moravy a Slezska, v celoevropském pohledu pak Pobaltí se Středomořím. Od pravěku jí procházela Jantarová stezka, později jedna z nejdůležitějších železničních tratí – Severní dráha císaře Ferdinanda, spojující Vídeň s Halíčí.

Tuto sérii kešek zařazujeme do nově vznikajícího projektu S kolem kolem ..... , kterou započal stromokocur 001. Dala by se tedy také nazvat "S kolem kolem Pekla. Snad ta trasa nebude pro některé peklo."

Zveme Vás na náročnější cykloprojížďku do kopečků severní části Moravské brány. Opět jako v první sérii jsme připravili několik kešek, zakončených bonusovkou. Pro někoho to budou možná výhledy a místa známá, někdo zde bude třeba poprvé.

K samotné kešce :

Ti, kteří úspěšně projeli kešky Moravská brána II č.1 a č.2 volně navazují touto keškou a pokračují dál.

Stage 1    N 49° 34.870 E 017° 38.448

A = Počet dřevěných tyček, které tvoří zástěnu krmelce ze zadu (severní části). Počítají se ty od země do poloviny objektu.

Sjedete dolů serpentinou a na N 49° 34.964 E 017° 38.510 odbočíte doleva nahoru.

Stage 2 - rozcestí   N 49° 34.796 E 017° 37.826

Pokud je na rozcestí modřín a modré turistické značky na modřínu a buku, tak B=10. Pokud je na rozcestí smrk a modré turistické značky na smrcích, tak B=11. Pokud je na rozcestí bříza a modré turistické značky na jedlích, tak B=12.

Stage 3    N 49° 35.248 E 017° 38.174    Zde získáváte dvě indície

C = Součet všech čtyř číslic, z čtyřmístného čísla, umístěného vlevo dole na nejvyšší tabulce rozcestníku. Tato tabulka označuje nadmořskou výšku rozcestí.

D = Součet všech čtyř číslic, z čtyřmístného čísla, umístěného vlevo dole na směrovcem, která mimo jiné ukazuje směr Potštát (zelená trasa).

Vydáte se dolů po žluté směr Peklo. Doporučuji jet nad remízkem, jako by po severní straně. Určitě nejeďte korytem vyschlého potoka a určitě nejeďte po jeho levé straně ve směru jízdy. Žluté značky Vás povedou. Sjezd je místy trochu náročnější, tak zvažte své možnosti. Nebude ostuda, když půjdete kousek při kole.

Stage 4    N 49° 35.217 E 017° 37.775

Zde opět získáváte 2 indície z naprosto zřejmého geoobjektu. Na jeho zadní straně naleznete dva letopočty.

E = Součet číslic v prvním (starším letopoču).
F = Součet číslic v druhém (mladším letopočtu).
Jedná se vždy o součet nikoli o ciferizaci.

Nezbývá než výsledky dosadit do jednoduché rovnice a vyzvednou kešku.

ččč = A x F

řřř = B x (D+E+F) + C + D

N 49° 35.ččč

E 017° 37.řřř

V kešce je bonusové číslo, pokud budete chtít lovit bonusovku, budete ho potřebovat.

Případné pravopisné, gramatické a jiné chyby slouží k udržení Vaší pozornosti a procvičení Vašich jazykových znalostí.