Nemcicske vyhledy 2 - Nove hory Mystery Cache

Hidden : 5/29/2016

Related Web Page

Keš Němčičské výhledy 2 - Nové hory, 306 m n.m. je jednoduchá mystery. Výchozí souřadnice ukazují na vyhlídkové místo. Odtud je nádherný rozhled do širokého okolí. Kousek od vyhlídkového místa u kapličky sv.Antonína najdete příjemné posezení.

Obec Němčičky leží v okrese Břeclav, 10 km od nájezdu na dálnici D2 v Hustopečích, v členitém terénu jihovýchodního výběžku Ždánického lesa. Nejnižší místo katastru obce je ve výšce 177 m n. m., nejvyšší 316 m n. m. Průchozí silnice spojují Němčičky se sousedními Velkými Pavlovicemi, Horními Bojanovicemi, Boleradicemi a Bořeticemi. Doprava je zde pouze autobusová. Jde převážně o spoje do Velkých Pavlovic, Bořetic,  Hustopečí a Klobouk u Brna. Nejbližší vlaková zastávka je v Bořeticích.

Jihovýchodně je situována viniční trať Filiberky, s podtratí Šumberky (Schönberg, Schemberg)  U příjezdové cesty na toto stanoviště, přibližně 100 m směrem k obci, se nachází další státem chráněný strom - jeřáb oskeruše. Katastr Němčiček pokračuje vpravo jižním svahem, jednou z nejlepších a nejstarších vinohradnických tratí - Růžený (Rosenberg) s podtratí Skalice u Větřáka (Skalice horní). V této lokalitě na skalnatém podloží se nachází biocentrum místního významu, kde se vyskytuje původní rostlinstvo, květena a živočišné druhy.

Za jihovýchodním terasovitým svahem – podtrať Novosádky u Zbavců - začíná katastr města Velké Pavlovice. Na obzoru za obcí Bořetice směrem k obci Vrbice se táhne pohoří Bílé Karpaty, které pokračuje jižním směrem za městem Velké Bílovice pohořím Malé Karpaty. V dálce se tyčí věže okresního města Břeclav. Vpravo za podivínskou věží je možné při dobrém počasí spatřit vídeňské kopce Kahlenberg a Leopoldsberg, z nichž řídil obranu Vídně před Turky v roce 1683 polský král Jan Sobieski.

Vlevo od Velkých Pavlovic se nachází obec Rakvice, za ní lednický minaret a v dálce větrné elektrárny za Poysdorfem v Rakousku. Vpravo vystupuje valtický kopec s vyhlídkou Rajsna (Reisten), který tvoří hranici s Rakouskem.

Zdroj informací:: Ing. Jan Stávek, Ph.D., Informace o Obecní vinařské stezce

Jak na keš.

Je to jednoduché. Finální souřadnice získáte rozluštěním této šifry.

14 DH EE GHF   5 AF DI FHC

Keš je velikosti micro. Lze ji lehce z uložení vysunout a zase ji v pohodě vrátit zpět. Její upadnutí
při manipulaci je jištěno režnou nití.  Víčko je klasické, šroubovací. Není nutné používat žádný nástroj ani násilí!!!

Vracejte, maskujte a ukládejte keš zpět, přesně na místo, kde jste ji našli, včetně polohy dnem vzhůru!!!
Krabička obsahuje logbook a tužku. Dávejte pozor, ať vám při manipulaci s krabičkou něco nevypadne!! Těžko byste to hledali.

Přeji vám úspěšný lov.

Aímxý xzra, ebmirgiraá xbehan.