Vosmikovic II. Mystery Cache

vosmaci: Vosmikovic rodina děkuje za společně strávený čas a celou serii ukládá do svého archivu.

Hidden : 10/11/2012

Tato mysterka patří do serie VOSMIKOVIC RODINA.

(Na zadaných souřadnicích keš samozřejmě není, je to jen otazníček na mapě)

Tak ahoj lidi, já jsem Lenka.

No to vám musím vyprávět, to byla jízda. Jirka vsadil na nějaký fotbal nebo co a vyhrál 60 tisíc korun. No, chápete tu radost? A představte si, že půlku mi dal, ať si něco koupím pro sebe. Třicet tisíc korun!!! Měla jsem takovou radost, že jsem na něj hned …
Těšila jsem se, jak za měsíc, v rámci mého čtrnáctidenního školení v Budějovicích, vemu útokem různé obchody a butiky a kadeřnictví a …

A taky jo, hrozně jsem si to užila, no, co vám budu povídat. A byla to jízda, no poslouchejte:

Hned v pondělí jsem se ani nemohla dočkat odpoledne. Nejdřív jsem si na náměstí vedle Spořitelny na zahrádce restaurace Vendetta dala kafíčko a pak rovnou do prodejny Benettonu. Neodolala jsem a jedno super tričko bylo mé. A dál, na rohu v Music centru koupila tři super cédéčka. Pokračovala jsem podloubím k radnici a cestou si koupila v trafice cigarety. No a od radnice jsem zatočila vlevo a kolem Čedoku rovnou do antikvariátu. Miluju staré knížky. No holky, a ten prstýnek v HS Klenotech. Pravda, byl trochu drahý, ale co, ne? Zahla jsem do ulice Dr. Stejskala, prý tam mají úžasné dámské prádlo, no ale nic moc. To Trend Fashion vedle byl lepší. Prošla jsem si Broukárnu a pokračovala do Široké. Ve výtvarných potřebách jsem koupila sadu štětců pro dceru. Fantasy Outlet vedle mě moc nenadchl. Nějak jsem toho už měla dost, a tak jsem dnešní shopping zakončila skvělou večeří v Modrých dveřích.

Úterní jízdu jsem začala v Marionnaudu na rohu Krajinské a Piaristické u náměstí. Tam jsem se teda rozšoupla. Pak jsem se zašla podívat na Masné krámy. Jó, tady jsme toho kdysi zažili. Hroznovou jsem pak došla až na Piaristické náměstí. Tady to mám moc ráda, padá tu na mě takový příjemný zvláštní pocit. Kolem kláštera jsem vyšla malou uličkou vyšla do České ulice. Tady mě zaujal obchod Koutný. Že bych něco koupila i svému mužíčkovi? Nakonec z toho byla alespoň kravata. Piaristickou ulicí jsem se dostala zpátky na náměstí. Zahnula jsem za roh a v trafice, jako včera, jsem si koupila zase cigára. V Cafe Plaza vedle Oberbanky jsem si dala kafíčko. Pokračovala jsem pak k radnici a zatočila za roh do Radniční. Tady jsem neodolala a zašla do kosmetického salonu MATIS Paris. Sice mě nevzali hned, ale příští týden měli volný termín. No spokojená jsem zakončila dnešní den v Potrefené huse. Fakt tam dobře vaří.

Na začátku dnešního odpoledne jsem zašla do ČSOB na rohu Hroznové a U Černé věže zkontrolovat stav svého účtu. Směrem k Masným krámům Hroznovkou jsem nemohla minout bez povšimnutí Nikolu – módní prádlo. No holky, mám odsud úžasné plavky. No a pak Krajinskou směrem k náměstí. V Rollo cafe nezbytná kávička v DMku jsem zakoupila pár drobností. Na náměstí jsem zatočila doleva kolem Benettonu do sportovní prodejny P+P pro nové lyžařské rukavice. No nakonec jsem obešla skoro celé náměstí. V podloubí, před Zvonem, jsem si v Kamzíkovi koupila parádní bundu do přírody. A v HS Klenotech jsem si dokoupila ke včerejšímu prstýnku ještě náušnice. Došla jsem až k radnici a vpravo den zakončila v Cafe Plaza na kafíčku.

Začátek čtvrtka byl stejný jako včera – banky v Hroznové. Pokračovala jsem dál ulicí kolem Dobré čajovny až do obchodu Noblesse. Teda tam měli věcičky. Samozřejmě jsem si něco koupila, ale to bude překvapení pro manžela. Na rohu, v knihkupectví U Mikuláše jsem koupila pár knih, tentokrát pro celou rodinu. Dále Kněžskou až na křižovatku s Kanovnickou. Pak směrem k náměstí a ke spořitelně. Na náměstí doleva podloubím až do lékárny vedle Zvonu. Na konci náměstí jsem zatočila k Baťům. Tam se mi podařilo koupit fantastické lodičky. A zmožená jsem dnes skončila v pivnici Budvarka hned vedle.

Poslední den před víkendem. Začátek u Masných krámů v Krajinské. Pak Hroznovou do restaurace Pavlač na kafíčko. A hned vedle průchodem Plachého uličky na náměstí. Tam jsem si dala vedle P+P sportu točenou zmrzlinu a obešla náměstí směrem k radnici. A opět kolem radnice do antikvariátu, protože tu knihu, co jsem tam nechala v pondělí, jsem si prostě musela koupit. V HS Klenotech jsem si ještě vyměnila koupené náušnice (byly trochu ohnuté). Dnes tím můj nakupovací týden skončil.

Start druhého týdne byl trochu jinde – v Květinářství na rohu Hradební a České ulice. Potřebovala jsem tam objednat kytici na víkend. Šla jsem pak dál Hradební ke Krajinské. Tady jsem si u Zátkova domu na zahrádce koupila své kafíčko. V obuvi U Jidřicha jsem objevila další super botky. A dále v Krajinské v Tescomě koupila pár drobností do kuchyně. Hned vedle Tescomy jsem objevila krásnou pasáž se zajímavými obchůdky. Prošla jsem tudy zpátky do České ulice. V podloubí směrem ke klášteru bylo spoustu krámků, ale nic jsem nekoupila. Až v malém boutique Rosalia jsem přeci jen objevila zajímavé „hadříky“ na sebe. No a pak konec v Masných krámech.

V úterý bylo krásně. Začala jsem na náměstí před radnicí a obešla celé náměstí. Kolem Cafe plaza, Benettonu až na zahrádku Vendetta na kafíčko. A dokola kolem Zvonu opět k radnici. GREENHOUSE v Biskupské ulici mě dost hodně zaujal, určitě sem někdy zajdu. Dále ulicí až doleva do Široké. Prošla jsem si obchoďák Broukárna a zahnula zpátky k náměstí. V „mém“ obchůdku Trend Fashion jsem si koupila skvělý kalhoty. A na rohu náměstí jsem dnes skončila.

Ve středu jsem nic velkýho nekoupila. Obešla jsem si jen dokola náměstí, dala kafíčko, zmrzlinu, a jen tak courala.

Čtvrtek jsem začala v RM Fashion na rohu ulice Kněžská a Karla IV. U Baťů jsem neodolala a koupili si ještě jedny boty, teplejší na zimu. Na rohu u náměstí jsem zahla do ulice Dr. Stejskala. V podloubí v K Fashion jsem objevila super blůzku. Pak jsem zatočila doleva do Široké ulice a šla směrem k muzeu. Na letní scéně vedle Armáďáku (Dům kultury Slavie) hrála nějaká kapela, tak jsem si chvíli sedla. Bylo to moc zajímavé nějak jsem se zaposlouchala a byl večer. Zašla jsem ještě za roh do Stejskalovy ulice koupit do předprodeje lístky do divadla.

Poslední den nakupování. Začala jsem dnes netradičně. Zlákal mě výstup na Černou věž. Sice schody nic moc, ale jinak nádhera. Došla jsem si pak na náměstí na své kafíčko do Vendetty a pak v Benettonu koupila parádní kalhoty a sukni. Za rohem v Krajinské bílý kabátek. Nádhera. Zatočila jsem do Hroznovky směrem k Černé věži a v Nikole, kde jsem už nakupovala, jsem objevila parádní šátek na krk. No myslím, že už jsem dobře „vybavená“. V ČSOB na rohu u věže jsem zkontrolovala ještě stav mých útrat. No ještě tam docela zbylo. No a pak jsem se ještě zašla podívat, jak mají na Černé věži otevříno, abych tam někdy vzala děcka. A už jsem se těšila domu.

A proč vám to tak podrobně vypravuju? Někde jsem ztratila svoje doklady a nikde je nemůžu najít, nikdo je nenašel. Spoléhala jsem se, že někde v krámě třeba budou u prodavaček, ale bohužel. Ale když se víc zapojí do hledání, věřím, že se najdou. Proto vám taky popisuju, kde jsem všude nakupovala. Mám tam svoje důležitý čísla a tak.

Tak někdy zase ahoj, Lenka.

Souřadnice finálky jsou:
N 48° XX.XXX' E 014°YY.YYY'

kde XX.XXX je prvních pět vyluštěných čísel a YY.YYY druhých pět čísel.

Pozor, krabička přesunuta kousek „dopředu“ - u N odečíst 0,008' u E přičíst 0,003'!

iyrib bq iwrmqh, qbyr an xenwv cbq cyrpurz