R C SERRETES DE FREGINALS #3# Cocò del pellero Traditional Geocache

Hidden : 9/2/2011

Des de la rotonda de Freginals, direcció cami de Sant Carles,200 mts esquerra barraca Qicolis.
Parking : pujada de 1 km aprox

Català : des de la rotonda de Freginals,agafa el camí de Sant Carles asta arriba a 200 mts indicador de barraca de quicolis, segui el cartell asta el parking,40-40,059 N 000-31,730 E.
Despres segui per la sendera direcció a la barraca, en arriba alli ,segui el sender que ens porta al pou d'serra' a dalt del turo esta el cache. sort.
Si seguiu el sender en direcció nord sortiu al coll D'Amposta
Cache de 1 litre aprox :conte llista oficial GEOCACHING, tríptic de la zona,clauer,figureta Barça i llapis
Castellano:desde la rotonda de Freginals,coger el camino de San Carles,hasta llegar a unos 200mts cartel a la izquierda barraca de quicolis,el parking esta 40-40,059 N,000-31,730 E.
Despues seguir el sendero en direccion a la barraca,al llegar alli sguir en direccion al pozo de serra, en la cima esta el cache suerte.
Si continuais el sendero en direccion norte encontrareis el coll de Amposta
Cache aproximadamente de 1 litro,contiene lista oficial de GEOCACHING,llavero,figura Barça,triptico de la zona i lapiz

Qrf qr ry pbpb zven yn onffn qr ert. Qrfqr ry pbpb zvene ra qverppvba n yn onyfn qr evrtb